Bijna Peru! - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Merel Kassel - WaarBenJij.nu Bijna Peru! - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Merel Kassel - WaarBenJij.nu

Bijna Peru!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Merel

18 November 2008 | Nederland, Weesp

Rode vlekken, jeuk, kriebels en hartkloppingen..... De hele dag fiets ik rondjes om te laatste spullen te kopen. De stres en spanning worden steeds groter! Nee hoor, eigenlijk valt het allemaal best mee, ik besef nog niet zo goed dat het vrijdag al zover is. Vrijdag stap ik in Brussel op het vliegtuig naar Atlanta om vanuit daar door te vliegen naar Lima. In Lima zal er dan (hopelijk) een mannetje met mijn naam op een bordje staan om mij naar het hotel te brengen. Daar zal ik dan een nachtje slapen om de volgende dag fris en uitgeslapen door te vliegen naar mijn eindbestemming Cusco. Daar staat (ook hopelijk) mijn gastfamilie op mij te wachten en gaat het allemaal echt beginnen... Heb er ontzettend veel zin in!!!!

Liefs,
Merel

  • 18 November 2008 - 14:01

    Irene:

    Meeeeeeerel..

    spannend allemaal!
    Jammer dat ik niet op je afscheidsfeestje was maar heb dus heel fijn een ""infectie..grrr.

    Ik ga al je avonturen bijhouden hoor!
    enjoy the last days!!

    kus

  • 18 November 2008 - 14:25

    Frida:

    Mereltjeeeee!!
    Wat een spanning ja, ik voel hem ook wel een beetje hoor..
    Je gaat in elk geval een super mooie tijd tegemoed, daar hoef je niet bang voor te zijn!
    Hou ons van al je verhalen en avonturen op de hoogte..
    Ik ga je missen!
    Dikke kus Frida

  • 18 November 2008 - 14:25

    Frida:

    Mereltjeeeee!!
    Wat een spanning ja, ik voel hem ook wel een beetje hoor..
    Je gaat in elk geval een super mooie tijd tegemoed, daar hoef je niet bang voor te zijn!
    Hou ons van al je verhalen en avonturen op de hoogte..
    Ik ga je missen!
    Dikke kus Frida

  • 18 November 2008 - 15:16

    Lou:

    Mereeeeeeel!!!
    Echt superleuK! Ik ga je helemaal volgen :D Geniet ervan! dikke kus

  • 18 November 2008 - 15:58

    Miriam:

    Leuk leuk leuk! Ik kijk nu al uit naar alle avontuurlijke verhalen!! Geniet ervan! Ik zie je vanavond voor het laatst hier in dit koude kikkerlandje! Ik ga je missen mertje !!
    kus!

  • 18 November 2008 - 16:52

    Daan:

    Wow wat spannend Merel. Nu nog even stressen, maar vrijdag zit je al heerlijk in het vliegtuig en begint het grote avontuur! Wiehoo! Tot overmorgen! kus, Daan

  • 18 November 2008 - 18:30

    Benjamin:

    Hi Merel, ik begin het zelf spannend te vinden als ik je berichtje lees en op internet e.e.a. opzoek over Cusco en lees dat het de oudste stad van het westelijk halfrond is en dat de stad in de vorm van een poema ooit is gebouwd en dat de Manchu Pichu in de buurt is en dat en dat...

    Hou ons/mij op de hoogte, ik zal een trouwe lezer van je berichten zijn.

    Liefs,

    Benjamin.

  • 18 November 2008 - 18:30

    Benjamin:

    Hi Merel, ik begin het zelf spannend te vinden als ik je berichtje lees en op internet e.e.a. opzoek over Cusco en lees dat het de oudste stad van het westelijk halfrond is en dat de stad in de vorm van een poema ooit is gebouwd en dat de Manchu Pichu in de buurt is en dat en dat...

    Hou ons/mij op de hoogte, ik zal een trouwe lezer van je berichten zijn.

    Liefs,

    Benjamin.

  • 19 November 2008 - 05:07

    Carlijn:

    Oeeeee, bijna!! Spannend!
    Hoop dat net als bij ons het mannetje met het bordje er ook echt staat!
    Nog maar 2 nachtjes! Have fun en laat snel wat van je weten daar!
    Liefs Carlijn

  • 19 November 2008 - 09:49

    Marjet:

    Meeeeeerrrrr
    super tof je reis. ik ga je in de gaten houden. take care zodat je in nederland straks je rijlessen kunt gaan doen.

    tel op met overstappen! hihi
    kussss

  • 19 November 2008 - 15:50

    Yara:

    veel plezier merel!!
    we zullen de uitslagen aan je laten weten!
    groetjes

  • 20 November 2008 - 07:20

    Hannah:

    He merel! Echt spannend dat je al bijna gaat! Ik denk dat je het pas gaat beseffen als je er bent! Dat had ik namelijk... Eerst even een cultuurshock en dan gaat het avontuur beginnen!
    Geniet ervan! Ik zal je natuurlijk blijven volgen vanuit Indo!
    Liefs Hannah

  • 21 November 2008 - 09:31

    Barbara:

    MEEEERTJE!!!! WHOEHOEEEEEEEEEEEEEE WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    Zo spannend!!!

    Hele hele goede reis skattie en ben nu al zo benieuwd naar je eerste verhalen!!!

    Dikke kussen

  • 21 November 2008 - 14:18

    Juul:

    meeer ik miste je gister al op de training:(
    maaar je zit nu lekker int vliegtuig en ik hoop ook voor je dat het mannetje er stond/staat:P
    liefsxxxxx

  • 21 November 2008 - 21:30

    Pauline:

    Je zult nog wel onderweg zijn nu. Ik hoop dat de reis voorspoedig verloopt en ben benieuwd naar je eerste indrukken . xx

  • 22 November 2008 - 23:16

    Myrthe:

    hoi lieve meer!
    ik hoop dat de reis een beetje goed gegaan is, want je bent al een tijdje onderweg! en we kunnen je maar niet bellen, hoop dat alles goed gaat! heb je gelukkig gister gesproken! je bent nog niet eens aangekomen of net en ik mis je nu al! hoelaat is het daarnu ? middag of eind van de middag zeker? hier 12:15! dus ik ga maar eens slapen zo! ik heb gewinkeld vrijdag! maar als je op de computer bent wil je me dan het adres mailen of heeft mama die al ? dan ga ik je een brief sturen als je dat leuk vind, lekkerouderwets wat een mail vind ik toch zo saai als je helemaal in peru zit! maargoed, dikkekus voor daar en spreek je hopelijk snel!!! xxx

  • 23 November 2008 - 13:06

    Fleur:

    Hey merel!

    We hebben vandaag niet gehockeyt vanwege het slechte weer!

    Heel veel plezier daar!

    xxx

  • 23 November 2008 - 14:58

    Nina:

    Mereeeeeel!
    ik hoop dat je het NU al naar je zin hebt! Hier is het niet echt lekker weer , het sneeuwd & het is ijskoud! Vandaar dat de wedstrijd gister niet doorging. Dus we hebben niet gespeeld! Heel veel plezier nog xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Weesp

Merel

Actief sinds 16 Okt. 2008
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 18479

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2012 - 04 November 2012

Ghana

21 November 2008 - 22 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: